Scanbit вже в Telegram! Доєднуйтесь, щоб бути в курсі новин та вигідних пропозиційScanbit вже в Telegram! Доєднуйтесь, щоб бути в курсі новин та вигідних пропозицій

Правила та зобов’язання

Процес лістингу
Обов'язки адміністрації Scanbit
Правила обслуговування клієнтів
Комунікація з командою Scanbit
Захист даних
Фінансова відповідальність

Подача заявки

Обмінник, який бажає розміститись на платформі, повинен відповідати всім встановленим вимогам. Заявка подається через форму на сторінці https://scanbit.com.ua/ua/partners/ або запитом на електронну пошту: [email protected]

Розгляд заявки

Заявки на лістинг розглядаються протягом 2-х робочих днів. Після цього відбувається поглиблена перевірка надійності та відповідності обмінника вимогам платформи. Цей процес може тривати до двох тижнів.

Результати перевірки

По завершенню перевірки адміністрація платформи повідомить обмінник про результати. У разі відмови у включенні, обмінник може подати заявку повторно після виправлення недоліків.

Формування рейтингу надійності

Перед лістингом кожен обмінник проходить ретельну перевірку, за результатами якої отримує певну кількість балів від сервісу Scanbit. Залежно від кількості набраних балів, обмінник отримує одну з наступних категорій надійності: Rockstar, Надійний, Середній, Ризиковий. Рейтинг формується відповідно до критеріїв, які докладно описані на наступній сторінці: https://scanbit.com.ua/ua/about-rating/

Правила відшкодування

Обмінники, які беруть участь у програмі "Безпечний обмін" і вносять страховий депозит, отримують додаткову гарантію для своїх клієнтів. У разі недотримання обмінником своїх зобов'язань, платформа Scanbit компенсує користувачу суму збитків, але не більше ніж сума страхового депозиту.

Процедура відшкодування

Подача скарги

  1. Користувач переходить на сайт обмінника та здійснює обмін, але обмінник не відправляє йому гроші або криптовалюту.

  2. У такому випадку користувач звертається до служби підтримки Scanbit і надає наступні дані:

  • Сума обміну.

  • Валютна пара.

  • ID транзакції або заявки.

  • Дата та час операції.

  • Назва обмінника.

Розгляд скарги

  • Після отримання скарги, служба підтримки Scanbit зв'язується з обмінником для з'ясування обставин.

  • Якщо обмінник не відповідає або не вирішує проблему протягом 24 годин в робочий час, платформа Scanbit виплачує користувачу компенсацію з депозиту обмінника.

Умови, за яких компенсація не виплачується

Порушення користувачем вимог обмінника

Якщо користувач порушив умови використання обмінного сервісу, встановлені обмінником, компенсація не надається

Невиконання AML-процедур

Якщо користувач не проходить процедури AML/KYC або його транзакція не проходить перевірку на відповідність вимогам обмінника, компенсація не виплачується.

Активна співпраця обмінника

Якщо обмінник залишається на зв'язку і активно співпрацює з користувачем та платформою Scanbit для вирішення проблеми, компенсація з депозиту не здійснюється. У таких випадках обмінник зобов'язаний вирішити проблему самостійно